Facebook puslapis

Facebook puslapis verslui

Facebook puslapis verslui (angl. Facebook Business Page)

„Facebook“ verslo puslapis nuo asmeninio profilio skiriasi tuo, kad jame galėsite kurti turinį, vykdyti įvairias reklamos kampanijas, skelbti akcijas bei stebėti jų rezultatus. „Facebook“ verslo puslapis bus rodomas ir „Google“ paieškos rezultatuose.

Kam reikalingas „Facebook“ puslapis ir kokia jo nauda verslui?

Pasiekiama didelė auditorija

 

„Facebook“ puslapis suteikia galimybę su Jūsų verslu susipažinti daugiau nei 2 mlrd. šio socialinio tinklo vartotojų, iš kurių apie 1,66 mln. yra Lietuvoje. „Facebook“ apklausos duomenimis, kasdien šio socialinio tinklo vartotojas jame praleidžia vidutiniškai 55 min.

Patogi analizė


Galėsite stebėti savo verslo statistinius duomenis: kiek žmonių lankėsi Jūsų „Facebook“ puslapyje, koks jų aktyvumas, kiek naujų sekėjų sulaukėte ir t.t. Įvertinus visa tai, bus įmanoma susidaryti nuomonę, kokia informacija labiausiai domina esamus ir pritraukia naujus vartotojus bei pagal tai susidėlioti tolimesnę verslo strategiją.

Puikiai tarnauja vietiniam verslui


2 iš 3 „Facebook“ socialinio tinklo vartotojų bent kartą per savaitę aplanko kokį nors vietinio verslo puslapį. Žinant tai, verslo paskyros pagalba galėsite pritraukti naujų klientų ir bendrauti su savo senais klientais bet kuriuo metu ir bet kurioje pasaulio vietoje.

Terpė savo konkurentams stebėti


Puslapio administratoriaus paskyroje matysite, koks Jūsų konkurentų aktyvumas, kiek žmonių yra pamėgę jų puslapį, kokį turinį į srautą jie kelia. Sėkmingų konkurentų rinkodaros strategijos analizavimas – vienas geriausių būdų mokytis ir tobulėti, kad visuomet būtumėte vienu žingsniu priekyje, nei Jūsų konkurentai.

Turiniu dalintis paprasčiau ir greičiau


Naudojant „Facebook“ socialinį tinklą, dalintis informacija tapo itin lengva. Ypač naudinga, jei Jūsų paviešintu turiniu pasidalins ir Jūsų klientai – informacija pasklis dar platesniam žmonių ratui.

Kodėl „Facebook“ yra svarbus, žiūrint iš vartotojo perspektyvos?

Facebook verslo puslapis – puikus būdas atkreipti vartotojų dėmesį.

Verslo puslapis socialiniame tinkle „Facebook“ – tai lyg skaitmeninė parduotuvė ar biuras, kuriame vartotojai gali susipažinti su Jūsų prekėmis ar paslaugomis, sužinoti jų kainas, užduoti jiems rūpimus klausimus ir pan. Apskaičiuota, kad beveik 70 % „Facebook“ vartotojų ieško prekių ir paslaugų būtent šiame socialiniame tinkle, todėl įmonės, kurios turi savo paskyras „Facebook“ bei jose aktyviai bendrauja su savo klientais, sulaukia didesnio metinio pelno nei įmonės, kurios socialinių paskyrų neturi.

Kokia „Facebook Business Page“ nauda organinėje „Google“ paieškoje?

„Facebook“ – trečia lankomiausia svetainė po „Google“ ir „Youtube“ pasaulyje.

Kokybiško socialinio turinio kūrimas žymiai padidina įmonės svetainės poziciją „Google“ organinėje paieškoje. Informacija, kuria dalinasi vartotojai arba spaudžia simbolį „patinka“, daro didelę įtaką raktažodžių pozicijoms paieškos sistemose ir padeda užsiimti aukštesnes SEO pozicijas jose. Be to, net jei Jūsų įmonė neturi internetinės svetainės, jos „Facebook“ puslapis kaip atskiras įrašas bus vis tiek rodomas „Google“ paieškoje. (2019.07.02)

Susisiekite su mumis!

Gaukite profesionalią konsultaciją

Gaukite pasiūlymą

Sutinku, kad „Saulės spektras“ mano duomenis naudos norėdamas apdoroti užklausą.

Slapukų tvarkymas

Slapukų valdymas jūsų naršyklėje:
http://www.aboutcookies.org.uk/managing-cookies