Google įmonės profilis (angl. Google Business Profile)
Tai lengvai pritaikomas įrankis, skirtas įmonėms ir organizacijoms, kurios nori būti matomos „Google“ paieškos sistemoje bei žemėlapiuose. Naudojimasis „Google mano verslas“ įrankiu leidžia greitai ir patogiai rasti įmones, todėl šį įrankį turėtų išbandyti kiekvienas verslas, nebent jis sąmoningai nori būti mažiau pastebėtas klientų.
Valdykite savo įmonės informaciją
„Google mano verslas“ suteikia galimybę valdyti visą informaciją, kurią mato interneto vartotojai, ieškodami Jūsų įmonės.
Palaikykite gerą įvaizdį
Įmonės priklausymas „Google mano verslo“ sistemai – tai įrodymas, jog Jūsų įmonė yra moderni ir orientuota į naujoves.
Sužinokite, iš kur „ateina“ Jūsų klientai
Susikūrę „Google mano verslo“ paskyrą, galėsite sekti, kaip vartotojai ieško Jūsų verslo internete, iš kur jie „atkeliauja“ į Jūsų paskyrą bei stebėti kitus statistinius duomenis: kaip dažnai Jūsų įmonė parodoma „Google žemėlapiuose“ ir „Google“ paieškoje, kaip dažnai klientai prašė nurodyti kelią į Jūsų įmonę, skambino įmonės pateiktu telefonu bei kiek daug interneto vartotojų apsilankė Jūsų įmonės internetiniame puslapyje ir t.t.
Bendraukite su savo klientais
Prisiregistravę prie „Google mano verslo“ sistemos, galėsite skaityti ir atsakyti į Jūsų klientų atsiliepimus, publikuoti Jūsų įmonės veiklą ir buvimo vietą apibūdinančias nuotraukas ir t.t. Įmonės, kurios į savo „Google mano verslo“ paskyrą įkelia nuotraukų, sulaukia 42 proc. daugiau užklausų per „Google žemėlapius“ ir 35 proc. daugiau apsilankymų savo svetainėse, nei įmonės, kurios to nedaro.
Organinės paieškos naudos
Organinė paieška rodo geriausiai užklausą atitinkančius rezultatus ir juos reitinguoja pagal naudingumą vartotojui. Tai reiškia, kad ne įmonė „bruka“ savo reklamą, tikėdamasi, kad vartotojas susidomės, o vartotojas ieško verslo, kuris atitinka jo poreikius. Jei atitiksite kliento kriterijus, tikėtina, būsite sąrašo viršuje.
Šis rinkodaros būdas įmonei itin palankus – tereikia publikuoti kokybišką turinį ir palaikyti tinkamai optimizuotą svetainę, kurioje bus paminėti verslo specifiką atitinkantys raktažodžiai – neteks pirkti mokamos reklamos.
„Google mano verslo“ paieška puikiai tinka vietiniam verslui reklamuoti. „Google“ duomenimis, net 46 proc. paieškų yra būtent lokalaus pobūdžio. Esant didelei konkurencijai, lokalūs paieškos rezultatai mažesniems verslams suteikia galimybę konkuruoti net su gigantais.
Neretai interneto vartotojai, ieškodami tam tikros prekės ar paslaugos, visų pirma žvalgosi, kad ji būtų pasiekiama kuo arčiau nuo lokacijos, kur jie tuo metu yra.
Galbūt Jūsų įmonė yra įsikūrusi arčiausiai ieškančiojo, siūlote geriausias paslaugas, tačiau jei Jūsų nėra „Google žamėlapiuose“ (angl. Google Maps), liksite nepastebėti. Tačiau jei turite „Google mano verslo“ paskyrą, kiekvieną kartą, kai interneto vartotojai ieškos Jūsų ar panašių įmonių – pasirodys Jūsų verslo informacija. Neabejotinai tai padidins Jūsų žinomumą ir pardavimus.