Kodėl būtina kurti „Facebook“ turinį?
Jei nutarėte susikurti savo verslo paskyrą socialiniame tinkle, tuomet aktyvus unikalių, naudingų arba įtraukiančių įrašų kūrimas yra būtinybė. Norint būti matomiems ir žinomiems esamiems ir potencialiems klientams, būtina priminti apie save, informuoti apie savo prekes ar paslaugas.
„Facebook“ yra platforma, kurioje bendravimas su klientais yra betarpiškas, o įmonė yra daug arčiau tikslinės auditorijos. Aktyvi ir struktūrizuota dvilypė komunikacija su klientu augina jo lojalumą, stiprina santykius ir didina įmonės pardavimus.
Vienareikšmiškai taip!
Kokybiškas, paveikus ir patrauklus turinys, atitinkantis įmonės verslo specifiką, skatinantis sekėjų įsitraukimą ir tikslinės auditorijos lūkesčius bei pabrėžiantis didžiausią vertę vartotojui – komunikacijos siekiamybė. Nuosekli prekės ženklo komunikacijos strategija ir identitetas išliks atmintyje, net jei tuo metu kompanijos teikiamos paslaugos net nėra reikalingos.
„Facebook“ turinio reklama
Reklamuoti socialiniame tinkle galima ne tik prekes ar paslaugas, bet ir „Facebook“ turinį. Turinio reklama – tai būdas jį pristatyti plačiai auditorijai. Kokybiškas turinys ne tik prideda vertės įmonei, tačiau yra ypač aktualus, norint pristatyti ir išpopuliarinti įmonę, prekes ar paslaugas, paskelbti specialius pasiūlymus.