Google ADS

Google reklama

Kas yra reklama „Google“ paieškos tinkle?

Google Partner

„Google Ads“ – tai kompanijos „Google“ sukurta reklamos programa, besiremianti mokesčio už paspaudimą kainodara. Šie mokami teksto skelbimai yra rodomi „Google“ paieškos tinkle virš ir po organinės „Google“ paieškos rezultatų, kai interneto vartotojai į „Google“ paieškos langelį įveda Jūsų pasirinktus raktažodžius atitinkančius žodžius.

Kokie yra tekstinės reklamos „Google“ paieškos tinkle privalumai?

Pasiekiami potencialūs klientai

 

Ši reklama bus rodoma tik tiems vartotojams, kurie ieškos būtent Jūsų pasirinktais raktažodžiais pažymėtos reklamos – vadinasi, potencialiems Jūsų klientams.

Patogi analizė


„Google“ paieškos sistema lengvai nustato, kur yra vartotojas, kai jis ieško pageidaujamos prekės ar paslaugos, kokiu metu jis tai daro, kiek laiko praleidžia Jūsų internetinėje svetainėje ir t.t. Todėl remiantis ilgalaikiais interneto vartotojų įpročių tyrimais, galima lengvai suprasti, kokia yra Jūsų tikslinė auditorija.

Galimybė tobulėti


Tie patys tyrimai puikiai atskleidžia, kokių žodžių, susijusių su Jūsų preke ar paslauga, yra dažniausiai ieškoma. Žinant šią informaciją, galima stebėti, kokie bus Jūsų svetainės lankomumo rezultatai, pasitelkus sinonimiškus ar giminingus raktažodžius, neiginius. Patobulinus raktažodžius, „Google“ leidžia reklamas rodyti aukštesnėse pozicijose, tačiau už mažesnę kainą.

Jūsų poreikius atitinkanti reklamos distribucija


„Google Ads“ leidžia jos vartotojui reklamuotis pasirinktose šalyse, regionuose ar miestuose arba nustatytu atstumu nuo įmonės ar parduotuvės. Patys pasirenkate skelbimų rodymo laiką: dienas ir valandas, kada vartotojams rodoma Jūsų reklama.

Patys pasirenkate kampanijos biudžetą


„Google“ reklama yra labai lanksti – Jūs patys pasirenkate biudžetą, kurį norite investuoti į reklamą, atsižvelgdami į tai, kiek tuo metu galite tam skirti lėšų. Jūsų paties nustatytos biudžeto ribos – dienos ar tam tikro laikotarpio – neleis išleisti daugiau, nei planavote. Visą sutarties laikotarpį galite bet kada didinti biudžetą ar pristabdyti „Google“ reklamą kuriam laikui.

Išsiaiškinkite, kas veikia


Reklamų rezultatai yra tiksliai išmatuojami, todėl jų dėka galima sužinoti, kiek žmonių mato Jūsų skelbimus, kiek jų apsilankė Jūsų svetainėje, kiek laiko joje praleido, už kokią sumą produktų įsigijo, kiek lankytojų užsirašė vizitui, parašė žinutę ar paskambino Jūsų įmonės telefonu bei t.t. Naudodamiesi šia informacija, galėsime kurti skirtingus skelbimus ir sužinoti, kurie iš jų yra našiausi.

Mokėkite tik už rezultatą


Už „Google“ reklamą mokėsite tik tada, kai interneto vartotojai spustels Jūsų skelbimą ir apsilankys svetainėje arba paskambins Jūsų įmonės telefonu – kitaip tariant, kai suveikia reklamavimo strategija.

Kuo naudinga reklama „Google“ paieškos tinkle?

Tai vienas iš geriausių, greičiausių ir efektyviausių būdų atkreipti vartotojų dėmesį.

Pasitelkdami Google Ads ne tik didinsite įmonės žinomumą ir pardavimus, bet taip pat pritrauksite naujų klientų. Nustatyta, kad „Google“ reklamos tinklas pagal apimtį yra didžiausias pasaulyje. Tuo tarpu „Google“ paieška Lietuvoje naudojasi virš 98 % interneto naudotojų.

Kas yra SEM?

SEM (angl. seach engine marketing) – tai rinkodara, vykdoma paieškos sistemose.

Šios rinkodaros tikslas – gerinti tinklalapio matomumą paieškos sistemos rezultatų puslapiuose (SERP – angl. search engine result pages), didinti tikslinės auditorijos lankytojų srautą, tokiu būdu padidinant ir tinklalapio populiarumą bei, savaime suprantama, pardavimus.

SEM yra greitas ir užtikrintas būdas, kuris padeda greitai atsidurti paieškos rezultatų viršuje. Tų pačių rezultatų galima pasiekti, atliekant svetainės SEO optimizavimą, tačiau natūralių pastangų iškilti į paieškos sistemas organiškai tektų laukti kur kas ilgiau, nei rezultatų, nusipirkus mokamą SEM reklamą.

SEM trūkumas - pasiekti rezultatai yra trumpalaikiai. Tačiau jei norite greitų rezultatų, pavyzdžiui, tik pradėjus vykdyti veiklą, kai įmonės svetainė dar nėra gerai žinoma ir nepatenka į aukštas pozicijas „Google“ paieškoje, SEM yra tinkamiausia reklamos priemonė.

Susisiekite su mumis!

Gaukite profesionalią konsultaciją

Google ADS reklama

Gaukite Google ADS pasiūlymą

hCaptcha